Stacjonarna Telefonia Cyfrowa
Usługi innowacyjne:
Zarządzanie usługami przez stronę www
Samodzielnie zmieniasz konfigurację.
Ta usługa umożliwia każdemu dowolną konfigurację swoich ustawień w zależności od potrzeb. Wszystkie zmiany wprowadzane są przy użyciu przeglądarki internetowej (bardzo prosty i intuicyjny panel).
E-Faks – Faks internetowy
Nie potrzebujesz już drogiej maszyny.
Faks, pomimo pozostawania technologicznie przestarzałym narzędziem, ciągle jeszcze jest w użyciu. W Alfa-Telefon nie potrzebujesz drogiej w eksploatacji maszyny, aby odbierać i wysyłać faksy.
Jak działa faks internetowy?
Dostajesz od nas stacjonarny numer telefoniczny. Każdy faks wysłany na ten numer otrzymujesz na e-mail jako plik.
Aby wysłać faks, wpisujesz w panelu numer odbiorcy, załączasz plik i wysyłasz.
Voice2Email
Nareszcie możesz wygodnie odsłuchać wiadomości.
Poczta głosowa – niezwykle przydatne narzędzie. Problem pojawia się wtedy, gdy podczas nieobecności zgromadzi się mnóstwo wiadomości i odsłuchanie wszystkich nagrań ze słuchawką przy uchu staje się niewygodne. W Alfa-Telefon tego problemu nie ma- wszystkie wiadomości głosowe otrzymasz w postaci plików dźwiękowych na skrzynkę poczty e-mail. Odsłuchasz wygodnie, w kolejności wybranej przez siebie a ważniejsze nagrania zachowasz.
Jak uruchomić usługę poczty głosowej?
- 1. Zaloguj się do panelu klienta.
- 2. Kliknij zakładkę „telefony”.
- 3. Kliknij w ikonkę „ustawienia telefonu”.
- 4. Kliknij w zakładkę „przekierowania”.
- 5. Wybierz opcję, kiedy ma następować przekierowanie (brak, zawsze, gdy zajęty, gdy nie odbiera, gdy niedostępny).
- 6. Wybierz obiekt, na który ma być przekierowanie (skrzynka głosowa).
Jak zmienić ustawienia poczty głosowej?
Domyślnie nagrania kierowane są na adres email użytkownika usługi. Aby dokonać zmian, postępuj według instrukcji:
- 1. Zaloguj się do panelu klienta.
- 2. Kliknij zakładkę „Skrzynki głosowe”.
- 3. Kliknij w ikonkę „ustawienia skrzynki”.
- 4. Kliknij w zakładkę „Adresy E-mail” albo „Użytkownicy.
- 5. Przydzielaj/zabieraj usługę użytkownikom oraz dodawaj/usuwaj adresy email.
Blokowanie połączeń na wybrane numery
Sam decydujesz, na które numery będą dzwonić Twoi pracownicy.
Usługa polega na zablokowaniu wskazanych typów połączeń wychodzących z danego numeru urządzenia końcowego realizowanych w ruchu automatycznym, za wyjątkiem połączeń do służb alarmowych.
Multinumer
Bądź dostępny pod kilkoma numerami.
Dzięki tej usłudze zyskujesz możliwość przypisania kilku numerów (mogą być z różnych stref numeracyjnych) do jednej linii telefonicznej. Zarówno mama z Wrocławia i ciocia z Krakowa będą dzwonić do Ciebie wybierając numer lokalny.
Masz firmę – pozwól Twoim klientom dzwonić taniej.
Prowadzisz firmę w Krakowie, lecz chcesz pozyskiwać klientów z całej Polski? Przydziel do swojej linii do 48 numerów – jeśli będziesz dostępny pod numerem lokalnym, potencjalni klienci chętniej do Ciebie zadzwonią.
IVR Player
Co to takiego?
Usługa IVR Player jest najprostszym elementem systemu IVR, a jej działanie polega na odtworzeniu wcześniej zarejestrowanych komunikatów w formacie WAV.
Zastosowanie
Usługa IVR Player najczęściej wykorzystywana jest do informowania abonentów o połączeniu się z danym działem firmy, gdzie zostaje najczęściej wykorzystywane nagranie o treści np.: „Dodzwoniłeś się do działu handlowego – proszę czekać na połączenie z konsultantem”. Bądź też usługa IVR Player wykorzystywana jest do bezpośredniego przywitania klienta, który dodzwonił się do naszej firmy.
IVR Menu
Co to takiego?
Usługa IVR Menu jest najbardziej podstawowym elementem systemu IVR. Usługa ta posiada jedno wejście i jedenaście wyjść odpowiadających dziesięciu znakom na klawiaturze aparatu telefonicznego od „0” do „9” i domyślnemu wyjściu.
Działanie usługi polega na odtworzeniu wcześniej zarejestrowanego komunikatu wstępnego (powitalnego) w formacie WAV, po czym następuje oczekiwanie na wprowadzenie przez abonenta pojedynczego sygnału odpowiadającego jednemu z 10 przycisków na klawiaturze telefonu od „0” do „9” i przekazaniu sterowania do odpowiedniego wyjścia.
Na wyjściu odtwarzany jest przypisany do danego wyjścia zarejestrowany wcześniej komunikat w formacie WAV.Jeżeli natomiast do wyjścia przypisane jest wejście innej usługi, to dalsze sterowanie przekazywane jest do tej usługi.
W sytuacji, gdy do wyjścia nie jest przypisane wejście żadnej innej usługi następuje powrót do odtworzenia komunikatu wstępnego. Jeśli natomiast w czasie 2 sekund abonent nie wprowadzi żadnego z dostępnych sygnałów, a zatem nie wybierze żadnego z dostępnych numerów od „0” do „9” na klawiaturze aparatu telefonicznego to sterowanie przekazywane jest do wyjścia domyślnego. Zachowanie wyjścia domyślnego jest analogiczne do pozostałych wyjść.
Zastosowanie
Usługa IVR Menu znajduje zastosowanie w chwili, gdy chcemy naszemu klientowi dać możliwość wyboru połączenia się z wybranym przez niego działem, bądź też z wybraną osobą przypisaną danemu numerowi w zapowiedzi głosowej słyszanej przez abonenta. Najczęściej zatem usługa IVR Menu rozpoczyna się powitaniem abonenta, który dodzwonił się do naszej firmy. Następnie zostają mu przedstawione możliwości wyboru i tak np.: wybierając 1 może połączyć się z działem obsługi klienta, wybierając 2 połączy się z sekretariatem, wybierając 3 połączy się z handlowcem, a gdy nasz abonent będzie chciał zapoznać się z nowościami produktowymi wybiera 4. Oczywiście możliwości wyboru przedstawiane są poprzez miłą zapowiedź głosową np.: „Aby połączyć się z naszym handlowcem wybierz 3”. W ten sposób pominięty zostaje problem łączenia się z przypadkową osobą w firmie, a następnie lokalizowaniem osoby, z którą chciałby porozmawiać nasz potencjalny klient.
IVR List
Co to takiego?
Usługa IVR List jest elementem systemu IVR umożliwiającym tworzenie list wywołań terminali końcowych w przypadku ich niedostępności lub zajętości. Usługa posiada jedno wejście i dowolną liczbę wyjść.
Zastosowanie
Usługa IVR List, to niezmiernie przydatne rozwiązanie zwłaszcza dla firm posiadających rozbudowaną strukturę administracyjną, gdyż w sytuacji, gdy numer na jaki dzwoni potencjalny klient jest zajęty zostaje on przełączony automatycznie do innej osoby przypisanej w ustawieniach usługi. Dzięki czemu mamy pewność że nasz klient na pewno zostanie obsłużony, i nie zostanie pominięty, nawet, gdy główny handlowiec prowadzi inną rozmowę i nie jest w stanie odebrać kolejnego telefonu. Bardzo ważnym rozwiązaniem jest także zapowiedź głosowa jaką usłyszy abonent w sytuacji, gdy nie będzie się mógł dodzwonić do naszego handlowca i zostanie przełączony do innej osoby, która będzie mogła mu pomóc.
Cennik: (ceny brutto)
- E-Fax 18.30 zł/mc
połączenia wewnątrz sieci Alfa-Telefon bezpłatne
abonament (pakiety):
- 20 zł/mc
33 min połączeń bezpłatnych (lokalnych i międzystrefowych – Polska)
+ 1 konto sip + jeden nr miejski + Voice2Email
(naliczanie sekundowe)
+ E-fax za 10 zł - 40 zł/mc
220 min połączeń bezpłatnych (lokalnych i międzystrefowych – Polska)
+ 1 konto sip + jeden nr miejski + Voice2Email
(naliczanie sekundowe)
+ E-fax za 10 zł - 80 zł/mc
660 min połączeń bezpłatnych (lokalnych i międzystrefowych – Polska)
+ 1 konto sip + jeden nr miejski + Voice2Email
(naliczanie sekundowe)
+ E-fax za 10 zł
Ceny połączeń (poza pakietem abonamentowym):
- Polska stacjonarne: 0.14 zł
- Polska komórki z prezentacją: 0.46 zł
- Polska komórki bez prezentacji: 0.44 zł
- centernet, P4 i Cyfrowy Polsat: 0.94 zł
dodatkowe konto sip (linia telefoniczna): 60 zł/rocznie
dodatkowy numer miejski: 15 zł/rocznie
bramka voip (2 linie) : 190 zł (zakup + instalacja)
Pobieranie plików:
- Połączenia – Cennik szczegółowy (+ międzynarodowe)
- Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
- Umowa Abonencka Alfa Telefon