1. Firma Alfa Multimedia – Kinga Jaworska jest operatorem świadczącym usługę dostępu do sieci Internet.
2. W ramach abonamentu przysługującego użytkownikowi na podstawie odpowiedniej umowy o korzystanie z usług transmisji danych, Alfa Multimedia zobowiązuje się do stałej gotowości do świadczenia określonych usług na rzecz Abonenta, w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie
3. Abonent zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu i uiszczania opłat.
4. Wysokość miesięcznego abonamentu uzależniona jest od prędkości świadczonej usługi (patrz umowa).
5. Opłaty wnoszone są na konto bankowe
Alfa Multimedia Kinga Jaworska
Alior Bank Oddział w Krakowie
nr konta w banku: 55 2490 0005 0000 4530 4577 9406
w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
6. Faktury rozsyłane są do abonentów pocztą elektroniczną na wskazane przez nich adresy e-mail.
7. Okres rozliczeniowy wynosi 1 miesiąc, od 25-tego dnia miesiąca do 25-tego miesiąca kolejnego.
8. Alfa Multimedia nie ponosi odpowiedzialności, za skutki błędnego wypełnienia przez Abonenta przekazu pocztowego, lub przelewu.
9. W przypadku nie opłacenia przez Abonenta faktury w wyznaczonym terminie Alfa Multimedia wysyła pocztą elektroniczną, SMS-em lub listem poleconym pismo wzywające do wniesienia opłaty.
10. W przypadku braku wniesienia opłaty w terminie 7 dni od daty wysłania pisma wzywającego do jej uregulowania lub potwierdzonej przez Pocztę odmowy przyjęcia przez Abonenta korespondencji z Alfa Multimedia lub niemożliwości jej dostarczenia z przyczyn leżących po stronie Abonenta, Alfa Multimedia może zaprzestać świadczenia jakichkolwiek usług na rzecz Abonenta (zablokowanie dostępu do usług transmisji danych oraz ewentualnych usług dodatkowych).
11. Ponowne uruchomienie usług Abonenta wyłączonych z przyczyn wymienionych w pkt. 10 wymaga wniesienia jednorazowej opłaty wysokości 123 zł (z VAT) wraz z ewentualnymi odsetkami ustawowymi.
12. W przypadku opóźnienia wpłaty za abonament Alfa Multimedia zastrzega sobie możliwość odcięcia Abonentowi dostępu do sieci internet.
13. Osoby korzystające z usługi świadczonej przez Alfa Multimedia kwestionujące jakość tej usługi lub wysokość naliczonych opłat mogą wnosić reklamację. Reklamacja musi zostać wniesiona pisemnie, na adres:
Alfa Multimedia Kinga Jaworska
ul. A11 nr 3
32-086 Węgrzce
14. Węzły telekomunikacyjne Alfa Multimedia czynne są przez 24 godziny na dobę, zastrzegamy sobie jednak możliwość krótkich przerw ze względu na czynności związane z obsługą systemu.
15. Za każdy 1 dzień awarii (powyżej 12 godzin) podczas którego nie było dostępu do usług transmisji danych (z winy operatora) Alfa Multimedia zobowiązuje się zwrócić użytkownikowi równowartość ceny 1/30 opłaty za korzystanie z usługi.
16. Czas awarii jest liczony od momentu jej zgłoszenia przez Abonenta, którego ona dotyczy.
17. Alfa Multimedia zobowiązuje się do podejmowania działań interwencyjnych i usunięcia niesprawności funkcjonowania sieci w maksymalnie krótkim czasie od momentu zgłoszenia awarii.
18. Alfa Multimedia nie ponosi odpowiedzialności za awarie wynikłe z przyczyn wyższych (klęski żywiołowe itp.), awarie wynikłe z winy operatora komunikacyjnego (np. awarie linii bezpośrednich) lub energetycznego (długotrwałe awarie energetyczne) oraz z przyczyn leżących po stronie Klienta
19. Alfa Multimedia nie ponosi również odpowiedzialności za usterki wynikające ze złego stanu technicznego lub zużycia technologicznego sprzętu posiadanego przez Klienta.
20 .Awarie w dostępie do interentu u klienta wynikające z przyczyn wadliwego funkcjonowania sieci usuwane są na koszt Alfa Multimedia Awarie będące wynikiem niewłaściwej obsługi przez klienta (uszkodzenie sprzętu, przekonfigurowanie parametrów dostępu itp.) usuwane są na koszt klienta wg stawek w cenniku.
21. Alfa Multimedia nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane podczas korzystania z usługi dostępu do internetu.
22. Wszelkich zmian, przeróbek lub ingerencji w sieć może dokonywać jedynie firma Alfa Multimedia lub osoba przez nią upoważniona. Uszkodzenia sieci wynikłe z winy Klienta będą usuwane na koszt Klienta.
23. Umowa może zostać rozwiązana przez Alfa Multimedia bez zachowania terminu wypowiedzenia w przypadku:
-
nieuregulowania przez Abonenta w terminie opłat za korzystanie z usługi.
-
następnego dnia po otrzymaniu przez Alfa Multimedia potwierdzonej przez Pocztę odmowy przyjęcia przez Abonenta korespondencji z Alfa Multimedia lub niemożliwości jej dostarczenia z przyczyn leżących po stronie Abonenta.
-
świadomego i nieuzasadnionego powodowania zjawiska przeciążenia usług np.: natłoku w sieci transmisji danych lub przepełnienia zasobów usług o wartości dodanej dla transmisji danych, (np. pamięci masowej systemu poczty elektronicznej).
-
próby nielegalnego wejścia do zasobów systemów informatycznych będących w posiadaniu innych użytkowników sieci Internet.
-
prób niszczenia lub ingerencji w infrastrukturę sieci internetowej Alfa Multimedia
-
przekazywania przez Abonenta danych konfiguracyjnych uzyskanych od firmy Alfa Multimedia osobom trzecim.
-
wyprowadzania łącza poza lokal bądź udostępniania usług transmisji danych dostarczanych przez Alfa Multimedia osobom trzecim. Punkt ten nie ma zastosowania w stosunku do osób, które uzyskały pisemną zgodę Alfa Multimedia na taką działalność.
-
Utraty przez Alfa Multimedia technicznej możliwości świadczenia usługi – w tym przypadku nie powoduje to naliczenia abonentowi podwyższonej opłaty wynikającej z umowy i jej przedwczesnego rozwiązania.
24. Z dniem rozwiązania umowy Alfa Multimedia zaprzestaje świadczenia na rzecz Abonenta usług objętych rozwiązaną umową.
25. Sprawy nieuregulowane umową regulują przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawa Prawo Telekomunikacyjne z dnia 21 lipca 2000 z późniejszymi zmianami.